Практичній освіті Василь Олександрович Сухомлинський

Останні новини

 17.05.2024

Практико орієнтовний марафон цифровізації освіти

Практико орієнтовний марафон цифровізації освіти

14-15 травня в межах співпраці Інституту цифровізації освіти НАПН України і ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України, напередодні Дня науки для педагогічної спільноти України було проведено марафон «Цифровізація освіти: практичний досвід організації дистанційної та змішаної форм навчання в умах імерсивного навчання і використання штучного інтелекту». До заходу долучилися 411 осіб – представників освітніх закладів з усіх областей України.

Своїм досвідом використання цифрових технологій для організації, співпраці та залучення учнів до освітнього процесу поділилися вчителі з кризових регіонів України – Херсонської, Луганської, Одеської, Сумської та Дніпропетровської областей. Захід проходив у формі практичного вебінару.


 15.05.2024

Гостьова лекція в Криворізькому національному університеті

Гостьова лекція в Криворізькому національному університеті

15.05.2024 у Криворізькому національному університеті відбулася он-лайн лекція доктора педагогічних наук, старшого наукового співробітника, завідувача відділу хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти Інституту цифровізації освіти НАПН України Марії Павлівни Шишкіної на тему "Хмаро орієнтовані системи відкритої науки у науковій і проєктній діяльності та у проєкті SIN-NEC". На лекції були присутні здобувачі першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти.

Запис лекції розміщено на YouTube-каналі факультету: https://youtu.be/iCCQYo30dws


 02.05.2024

ІV Міжнародна науково-практична конференція «Імерсивні технології в освіті»

ІV Міжнародна науково-практична конференція «Імерсивні технології в освіті»

30 квітня 2024 року проведено ІV Міжнародну науково-практичну конференцію «Імерсивні технології в освіті», ініційовану та організовану Інститутом цифровізації освіти НАПН України. Учасники конференції дискутували щодо потенційних ризиків, відповідності вимогам безпеки та позитивного практичного досвіду застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


 30.04.2024

Випуск № 2 (100) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»

Випуск № 2 (100) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»

Пропонуємо Вашій увазі випуск № 2 (100) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging SourcesCitation Index (ESCI), JIF = 0,8 (2022), JCI = 0,45 (2022); процентиль (квартиль) 34% (Q3) в категорії Education & Educational Research.


 30.04.2024

Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану

Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану

Опубліковано Збірник матеріалів Звітної наукової конференції Інституту цифровізації освіти НАПН України «Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану». У доповідях учасників конференції визначено сучасні напрями розвитку цифрових технологій відкритої освіти і науки, описано теоретичні та практичні аспекти проектування і використання сучасних засобів навчання у комп’ютерно орієнтованому середовищі, зокрема, застосування хмарних та імерсивних технологій, а також презентовано результати досліджень трансформації та ролі веборієнтованих систем енциклопедичних видань, використання семантичного підходу у функціонуванні онлайн енциклопедій та формуванні поняттєво-термінологічного апарату педагогіки та психології.


Анонси подій та оголошення

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Конкурс на заміщення вакантних наукових посад

Відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних наукових посад наукових установ НАПН України, затвердженого постановою НАПН України від 27 січня 2022 року № 1-2/1-12, Інститутом цифровізації освіти НАПН України 01 квітня 2024 року було оголошено конкурс на заміщення вакантних наукових посад.


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини.