08:35
ДО УВАГИ СТУДЕНТІВ-ПЕРЕКВАЛІФІКАНТІВ ІІ КУРСУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ПОЧАТКОВА ОСВІТА

Селевко. Енциклопедія педагогічних технологій

Федорчук. Сучасні педагогічні технології

Задання до МКР

1. Охарактеризуйте педагогічні функції та завдання методу проектів. Наведіть приклади використання методу проектів у початковій школі.
Визначте мету і завдання уроку з основ здоров’я з використанням методу проектів.
2. Розкрийте особливості змісту педагогічної технології «Школа успіху і радості»         С. Френе. Охарактеризуйте головні засоби реалізації мети педагогічної технології         С. Френе при підготовці до уроку з природознавства.

3. Розкрийте концептуальні положення вальдорфської педагогіки. Визначте наскільки узгоджуються між собою теорія життєвих ритмів Р. Штейнера і традиційний принцип урахування вікових особливостей дитини під час складання розкладу уроків у початковій школі.
4. Розкрийте структуру проектної діяльності молодших школярів. Визначте зміст проектної діяльності вчителя та учня в початковій школі під час підготовки проекту до уроку природознавства на тему: «Моя Україна».
5. Розкрийте концептуальні засади педагогічної технології «Школа успіху і радості» С. Френе. Проаналізуйте систему планування та оцінювання навчальної роботи у школі    С. Френе і сучасній початковій школі.
6. Розкрийте мету і завдання технології колективного творчого виховання. Наведіть приклади використання КТС (колективної творчої справи) у початковій школі.
Визначте етапи організації колективної творчої діяльності під час підготовки свята Нового року, проаналізуйте їх.
7. Дайте характеристику структурних компонентів технології колективного творчого виховання. Наведіть приклад використання технології колективного творчого виховання в початковій школі. Визначте мету, яку ставить перед собою педагог, працюючи за технологією колективного творчого виховання під час підготовки екскурсії в природу.
8. Розкрийте історичні аспекти виникнення технології організації групової навчальної діяльності. Наведіть приклад використання технології організації групової навчальної діяльності в початковій школі.
Охарактеризуйте переваги і недоліки групової навчальної діяльності на уроці математики.
9. Розкрийте історичні аспекти виникнення технології формування творчої особистості. Наведіть приклади використання технології формування творчої особистості в початковій школі. Визначте завдання, які реалізує
вчитель формуючи творчу особистість під час проведення конкурсу дитячих поробок.
10. Розкрийте концептуальні положення системи розвивального навчання Л. Виготського та Н. Занкова. Наведіть приклад уроку в початковій школі з використанням технології розвивального навчання. Визначте мету і завдання
уроку з математики з використанням технології розвивального навчання.
11. Охарактеризуйте проекти за провідним видом діяльності (дослідницький, інформаційний, ігровий, творчий, телекомунікаційний, прикладний). Розробіть тематику проектів за провідним видом діяльності для учнів початкової школи.

12. Охарактеризуйте концепцію Ельконіна-Давидова. Назвіть типологію уроків у розвивальному навчанні та визначте їх структуру. Наведіть прикладиуроків контролю з математики.
13. Розкрийте мету і завдання особистісно орієнтованого навчання. Порівняйте традиційне і особистісно орієнтоване навчання. Назвіть переваги і недоліки цих видів навчання при використанні їх на уроках у початковій
школі.
14. Розкрийте концептуальні засади педагогічної технології «Будинок вільної дитини»   М. Монтессорі. Назвіть сенситивні періоди, які виокремила М. Монтессорі. Визначте засоби навчання, які необхідно використати під час
настання сенситивних періодів у дітей молодшого шкільного віку.
15. Охарактеризуйте види комп’ютерних програм, які використовують у навчальному процесі (тренувальні, наставницькі, проблемні, імітаційні та моделювальні, ігрові). Наведіть приклади використання комп’ютерних
програм на уроках у початковій школі. Визначте їх мету.
16. Розкрийте сутність, рівні та компоненти інформаційної культури особистості. Наведіть приклади формування інформаційної культури учнів у початковій школі. Визначте мету формування інформаційної культури учнів.
17. Визначте особливості змісту педагогічної технології «Будинок вільної дитини»       М. Монтессорі. Наведіть приклади використання Монтессорі-матеріалів у сучасній школі. Назвіть основні правила користування
Монтессорі-матеріалами в початковій школі.
18. Розкрийте концептуальні положення технології групової навчальної діяльності. Наведіть приклади організації групової навчальної діяльності на уроках у початковій школі. Визначте форми групової навчальної діяльності
на різних етапах уроку природознавства.
19. Розкрийте історичні аспекти виникнення технології розвивального навчання. Порівняйте структуру традиційного уроку і структуру уроку з використанням технології розвивального навчання. Визначте провідні
потреби та мотиви, які свідчать про позитивне ставлення учнів до навчання в початковій школі.
20. Розкрийте особливості змісту технології Г. Альтшуллера. Наведіть приклади використання технології   Г. Альтшуллера в початковій школі.
Назвіть методи і прийоми розвитку творчої особистості молодшого школяра.
21. Розкрийте особливості історії виникнення вальдорфської педагогіки. Визначте основні ідеї вальдорфської педагогіки, які сприятимуть формуванню пізнавальної активності учнів початкової школи.
22. Розкрийте мету, завдання і зміст технології «створення ситуації успіху». Наведіть приклади уроків у початковій школі з використанням технології «створення ситуації успіху». Визначте роль і місце вчителя під час
підготовки практичної роботи з математики.
23. Розкрийте історичні аспекти виникнення технології «створення ситуації успіху». Визначте відмінність технології «створення ситуації успіху» від традиційних підходів та прийомів виховання. Назвіть основні прийоми, які використовуються у роботі з сором’язливими учнями під час підготовки родинного свята «Тато, мама і я – щаслива сім`я».
24. Розкрийте концептуальні засади технологій Г. Домана. Порівняйте мету раннього розвитку і виховання дітей за системою Г. Домана із сучасною метою виховання молодших школярів.
25. Розкрийте історичні аспекти виникнення інформаційних технологій навчання. Назвіть перспективи використання нових інформаційних технологій у сучасній початковій школі. Визначте вимоги до особистості
педагога в процесі реалізації даної технології при підготовці до уроку математики.
26. Розкрийте мету, завдання, функції та сфери застосування нових інформаційних технологій у сучасній школі. Наведіть приклади застосування нових інформаційних технологій на уроках у початковій школі.
Сформулюйте мету і завдання уроку природознавства з використанням НІТ.
27. Розкрийте сутність, мету і завдання проектної технології.
Сформулюйте мету і завдання уроку з основ здоров’я в початковій школі з використанням методу проектів.
28. Розкрийте історичні аспекти виникнення технології колективного творчого виховання. Визначте основні передумови звернення до технології колективного творчого виховання у сучасній школі. Назвіть виховні
завдання, які допомагає вирішувати дана технологія при підготовці шкільного концерту, присвяченого Дню вчителя.
29. Розкрийте умови застосування методу проектів. Визначте психологічні та організаційні бар’єри в процесі проектної діяльності. Назвіть методи і прийоми їх подолання в початковій школі.
30. Розкрийте особливості використання Монтессорі-матеріалів у роботі з дітьми. Наведіть приклади використання Монтессорі-матеріалів на уроках у сучасній початковій школі. Визначте вимоги до особистості монтессорі-вчителя.
31. Розкрийте особливості змісту технології Г. Домана. Доведіть доцільність використання технології навчання математики Г. Домана в початковій школі.

 

 

 

 

 

Переглядів: 562 | Додав: Bahmat | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]