08:45
МЕТОДИКА МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО МКР З МЕТОДИКИ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

  1. Обґрунтувати особливості музичного розвитку дітей молодшого шкільного віку.
  2. Розкрити специфіку музичного виховання у початковій школі.
  3. Установити особливості творчості молодших школярів на уроках музики.
  4. Визначити основні напрямки підготовки учнів до творчої діяльності (збагачення життєвих та музичних вражень; знайомство учнів із зразками музичної творчості; оволодіння засобами творчих дій).
  5. Розкрити форми прояву творчості на уроках музики.
  6. Означити програмні вимоги і зміст музичного виховання в початкових класах.
  7. Розкрити основні типи уроків музики відповідно до тематичної побудови програми, дати їхню характеристику.
  8. Охарактеризувати урок музики, особливості його організації, специфіку як уроку мистецтва.
  9. Драматургія уроку музики, його основна, наскрізна „художньо-педагогічна ідея”.
  10. Описати сучасні вимоги до уроку музики в початковій школі.
  11. Розкрити важливість підготовки вчителя до уроку музики.
  12. Описати основні завдання музичного виховання у 1 класі та визначити головні види музичної діяльності учнів на уроках музики.
  13. Визначити специфіку музичного сприйняття, його сутність. Описати етапи розвитку музичного сприйняття.
  14. Вказати особливості здійснення педагогічного керівництва розвитком музичного сприйняття учнів.
  15. Визначити та розкрити основні етапи ознайомлення дітей з музичним твором в процесі слухання музики.
  16. Розкрити основні етапи роботи з піснею (ознайомлення, власне розучування, технічне втілення художньої інтерпретації пісні, художнє виконання пісні).
  17. Описати завдання музично-ритмічного виховання; визначити види музично-ритмічних рухів та особливості навчання.
  18. Охарактеризувати дитячі музичні інструментів, їхня класифікація. Визначити основні прийоми навчання грі на дитячих музичних інструментах.
  19. Розкрити можливості здійснення міжпредметних зв’язків як засібу активізації музичного виховання учнів.
  20. Означити поняття „музична грамотність”.
  21. Охарактеризувати основні форми організації навчання музичної грамотності.
  22. Обґрунтувати основні методи навчання музичної грамотності.
  23. Розкрити основні методи і прийоми формування знань про музику в учнів початкових класів.
  24. Сформулювати роль ігрових прийомів на початковому етапі розвитку музично-слухових уявлень дітей (1 клас).
  25. Визначити сутність поняття „музично-дидактичні ігри” та описати основні їхні види.
  26. Обґрунтувати поняття „звук” і „музичний звук” та вказати його властивості.
  27. Обґрунтувати поняття „музична система”, „звукоряд”, „лад”.
  28. Обґрунтувати поняття „ритм і метр”, описати основні прийоми диригування.
  29. Обґрунтувати поняття „інтервали й акорди”, визначити їхні види.
  30. Обґрунтувати поняття „лад”, визначити його структурні елементи.
  31. Розкрити поняття „тональність”, описати способи її визначення.
  32. Обґрунтувати поняття „динаміка”, „мелодія”, „фактура”.
  33. Визначити поняття „стиль” й охарактеризувати основні стилі в музиці.
  34. Обґрунтувати позакласну діяльність учителя музики як необхідну складову частину навчально-виховного процесу.
  35. Охарактеризувати зміст та завдання, форми позакласної роботи з музично-естетичного виховання школярів.
  36. Розкрити особливості та способи залучення дітей до позакласної музичної діяльності.
  37. Описати масові форми позакласної музично-виховної роботи.
  38. Охарактеризувати основні гуртки та методику здійснення гурткової роботи.
  39. Обґрунтувати поняття „тематичний захід” та розкрити виховний підхід до його організації та проведення.
  40. Розкрити зміст музично-розважальних програм та описати їхню педагогічну спрямованість.
  41. Визначити особливості методично-сценарних розробок позакласних заходів.
  42. Розкрити специфіку складання плану постановки музичної казки-гри і особливості його реалізації на практиці.
Переглядів: 1253 | Додав: Bahmat | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]