ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ (САЙТ БАХМАТ...
ОСВІТА САЙТ ВИКЛАДАЧА УНІВЕРСИТЕТУ (САЙТ БАХМАТ НАТАЛІЇ)
08:45 МЕТОДИКА МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ |
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО МКР З МЕТОДИКИ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
- Обґрунтувати особливості музичного розвитку дітей молодшого шкільного віку.
- Розкрити специфіку музичного виховання у початковій школі.
- Установити особливості творчості молодших школярів на уроках музики.
- Визначити основні напрямки підготовки учнів до творчої діяльності (збагачення життєвих та музичних вражень; знайомство учнів із зразками музичної творчості; оволодіння засобами творчих дій).
- Розкрити форми прояву творчості на уроках музики.
- Означити програмні вимоги і зміст музичного виховання в початкових класах.
- Розкрити основні типи уроків музики відповідно до тематичної побудови програми, дати їхню характеристику.
- Охарактеризувати урок музики, особливості його організації, специфіку як уроку мистецтва.
- Драматургія уроку музики, його основна, наскрізна „художньо-педагогічна ідея”.
- Описати сучасні вимоги до уроку музики в початковій школі.
- Розкрити важливість підготовки вчителя до уроку музики.
- Описати основні завдання музичного виховання у 1 класі та визначити головні види музичної діяльності учнів на уроках музики.
- Визначити специфіку музичного сприйняття, його сутність. Описати етапи розвитку музичного сприйняття.
- Вказати особливості здійснення педагогічного керівництва розвитком музичного сприйняття учнів.
- Визначити та розкрити основні етапи ознайомлення дітей з музичним твором в процесі слухання музики.
- Розкрити основні етапи роботи з піснею (ознайомлення, власне розучування, технічне втілення художньої інтерпретації пісні, художнє виконання пісні).
- Описати завдання музично-ритмічного виховання; визначити види музично-ритмічних рухів та особливості навчання.
- Охарактеризувати дитячі музичні інструментів, їхня класифікація. Визначити основні прийоми навчання грі на дитячих музичних інструментах.
- Розкрити можливості здійснення міжпредметних зв’язків як засібу активізації музичного виховання учнів.
- Означити поняття „музична грамотність”.
- Охарактеризувати основні форми організації навчання музичної грамотності.
- Обґрунтувати основні методи навчання музичної грамотності.
- Розкрити основні методи і прийоми формування знань про музику в учнів початкових класів.
- Сформулювати роль ігрових прийомів на початковому етапі розвитку музично-слухових уявлень дітей (1 клас).
- Визначити сутність поняття „музично-дидактичні ігри” та описати основні їхні види.
- Обґрунтувати поняття „звук” і „музичний звук” та вказати його властивості.
- Обґрунтувати поняття „музична система”, „звукоряд”, „лад”.
- Обґрунтувати поняття „ритм і метр”, описати основні прийоми диригування.
- Обґрунтувати поняття „інтервали й акорди”, визначити їхні види.
- Обґрунтувати поняття „лад”, визначити його структурні елементи.
- Розкрити поняття „тональність”, описати способи її визначення.
- Обґрунтувати поняття „динаміка”, „мелодія”, „фактура”.
- Визначити поняття „стиль” й охарактеризувати основні стилі в музиці.
- Обґрунтувати позакласну діяльність учителя музики як необхідну складову частину навчально-виховного процесу.
- Охарактеризувати зміст та завдання, форми позакласної роботи з музично-естетичного виховання школярів.
- Розкрити особливості та способи залучення дітей до позакласної музичної діяльності.
- Описати масові форми позакласної музично-виховної роботи.
- Охарактеризувати основні гуртки та методику здійснення гурткової роботи.
- Обґрунтувати поняття „тематичний захід” та розкрити виховний підхід до його організації та проведення.
- Розкрити зміст музично-розважальних програм та описати їхню педагогічну спрямованість.
- Визначити особливості методично-сценарних розробок позакласних заходів.
- Розкрити специфіку складання плану постановки музичної казки-гри і особливості його реалізації на практиці.
|
Переглядів: 1694 |
Додав: Bahmat
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]