ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ (САЙТ БАХМАТ...
ОСВІТА САЙТ ВИКЛАДАЧА УНІВЕРСИТЕТУ (САЙТ БАХМАТ НАТАЛІЇ)
20:47 СПЕЦІАЛЬНІСТЬ_013 ПОЧАТКОВА ОСВІТА (МАГІСТРАТУРА_1сем) |
Питання з "Технологій викладання освітніх галузей "Природознавство" та "Суспільствознавство"
- Характеристика понять: „технологія”, „педагогічні технології”, „навчальні технології”.
- Класифікація педагогічних технологій.
- Умови ефективності застосування сучасних технологій у процесі ознайомлення молодших школярів з об’єктами природи.
- Людинофомуючий фактор як основа гуманістично зорієнтованого підходу у навчанні природознавства молодших школярів.
- Формування у молодших школярів дбайливого ставлення до природи: історія та сучасність.
- Характеристика Державного стандарту початкової загальної освіти, змістове наповнення освітньої галузі „Природознавство”.
- Сучасний урок природознавства в початковій школі та вимоги до його проведення.
- Побудова навчального процесу на уроках природознаства на основі використання сучасних технологій.
- Поняття „інновація” у педагогіці та технології вивчення освітньої галузі „Природознавство”.
- Інноваційні технології на уроках природознавства в початковій школі як різновид сучасних технологій.
- Структура і методика інтерактивного уроку природознавства.
- Розробка уроків природознавства з використанням інтерактивних методів навчання.
- Вимоги до організації диференційованого навчання на уроках природознавства в початковій школі.
- Способи і прийоми диференційованих завдань у процесі ознайомлення молодших школярів з об’єктами природи.
- Структура уроку природознавства з елементами технології диференційованого навчання.
- Ігрова технологія як результат високої творчої активності педагога.
- Класифікація ігор у системі активного навчання.
- Сутність ігрової навчальної технології ознайомлення молодших школярів з об’єктами природи.
- Метод проектів як спосіб підвищення готовності майбутніх учителів початкової школи до інноваційної діяльності.
- Становлення технології проектної діяльності в сучасному освітньому просторі.
- Застосування проектної діяльності при ознайомленні молодших школярів з об’єктами природи.
- Історичний аспект розвитку технології критичного мислення.
- Структура уроку природознавства за технологією критичного мислення.
- Можливості використання технології критичного мислення у процесі навчання природознавству молодших школярів.
- Проблемне навчання як засіб формування активної творчої особистості молодшого школяра.
- Особливості організації проблемного навчання на предметних уроках природознавства.
- Пошукові завдання як невід’ємна складова технології проблемного навчання при викладанні природознавства молодшим школярам.
- Конструювання уроків природознавства з використанням технології проблемного навчання.
- Проблема здоров’язбереження в сучасній педагогічній літературі.
- Перспективи впровадження здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховний процес початкової школи.
- Використання здоров’язберігаючих технологій на уроках природознавства в початковій школі.
- Інтегровані курси у формуванні особистості молодшого школяра.
- Програма „Довкілля” як технологія екологічної освіти молодших школярів.
- Ознайомлення молодших школярів з об’єктами природи за технологією „Росток” (авт. Т. Пушкарьова).
- Формування екологічних умінь в учнів 1-2 класів на „Уроках для стійкого розвитку”.
- Історія становлення суспільствознавчої освіти.
- Освітня галузь «Суспільствознавство»: зміст, мета, завдання.
- Предмет «Я у світі» як форма реалізації завдань освітньої галузі «Суспільствознавство».
- Тематичні блоки предмета «Я у світі».
- Методологічні аспекти викладання навчального предмета «Я у світі».
- Основні новації в навчальній програмі предмета «Я у світі».
- Принципи світоглядної освіти: людиноцентризму; системності й цілісності, синтетичності; відкритості, плюралізму думок і свободи вибору; поєднання локального і глобального; гармонізації взаємин, стимулювання розвитку й саморозвитку особистості.
- Дидактичні принципи проектування змісту курсу «Я у світі». Принцип відповідності цінностей українського суспільства особистісній формі їх існування. Принцип взаємодії змістової та процесуальної сторін навчання. Принцип наступності й перспективності в межах предмета та його зв'язок з іншими дисциплінами в системі початкового навчання. Принцип концентризму. Принцип здійснення зв’язку з реальністю.
- Нова редакція Державного стандарту початкової загальної освіти: освітня галузь «Суспільствознавство».
- Краєзнавчий потенціал навчального предмета «Я у світі».
- Використання краєзнавчого матеріалу при вивченні освітньої галузі «Суспільствознавство».
- Зміст і завдання краєзнавства у початковій школі.
- Краєзнавчий потенціал уроків «Я у світі».
- Використання краєзнавчого матеріалу при вивченні освітньої галузі «Суспільствознавство».
- Реалізація принципу здійснення зв’язку з реальністю шляхом використання вітагенних технологій на уроках «Я у світі».
- Головні технологічні елементи організації навчання на уроці діалогічної взаємодії при вивченні освітньої галузі «Суспільствознавство».
- Діалог як форма педагогічної взаємодії учителя-учня (учня-учня). Особливості навчального діалогу.
- Головні технологічні елементи організації навчання на уроці діалогічної взаємодії при вивченні освітньої галузі «Суспільствознавство».
- Теоретичні засади компетентнісного підходу в початковій ланці освіти.
- Компетентнісна спрямованість освітньої галузі «Суспільствознавство».
- Складові реалізації компетентнісного підходу в освітній галузі «Суспільствознавство».
- Компоненти уміння вчитися: мотиваційний (ставлення до навчання); змістовий (відомі й нові знання, вміння, навички); процесуальний (способи виконання діяльності на різному рівні складності).
- Відображення у навчальній програмі предмета «Я у світі» складових ключової компетентності уміння вчитися.
- Можливості навчального предмета «Я у світі» у формуванні складових ключової компетентності уміння вчитися.
- Методи та прийоми, що стимулюють розвиток навчальної компетентності.
- Прояви навчальних досягнень учнів за компетентнісним підходом.
- Відображення у навчальній програмі предмета «Я у світі» загальнокультурної компетентності.
- Способи формування загальнокультурної компетентності при вивченні дисципліни «Я у світі».
- Відображення у навчальній програмі предмета «Я у світі» складових соціальної та громадянської компетентностей.
- Формування громадянської компетентності у молодших школярів на уроках «Я у світі».
- Формування соціальної компетентності у молодших школярів на уроках «Я у світі».
- Технологія розвивального навчання.
- Гуманно-особистісна технологія Ш. О. Амонашвілі.
- Інноваційні технології вивчення освітньої галузі «Суспільствознавство».
- Особливості розвивального навчання.
- Порівняльна характеристика традиційної та розвивальної системи навчання.
- Викладання курсу «Я у світі» за системою Ельконіна-Давидова.
- Формування дослідницької поведінки молодших школярів.
- Екологічна освіта молодших школярів на уроках курсу « Я у світі».
- Технологія випереджаючого навчання С. М. Лисенкової.
- Ігрові технології у вивченні курсу «Я у світі».
- Проблемне навчання у вивченні курсу «Я у світі».
- Навчання предмету «Я у світі» на інтегративній основі.
- Використання методу проектів на уроках суспільствознавства в початковій школі.
- Колективні способи навчання при вивченні курсу «Я у світі».
- Вплив використання ІКТ на ефективність засвоєння суспільствознавчого матеріалу молодшими школярами.
- Роль і місце, методика роботи з ІКТ (навести приклад з конкретного уроку).
|
Переглядів: 2108 |
Додав: Bahmat
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]