23:10
СТУДЕНТАМ 5 КУРСУ, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ "ПОЧАТКОВА ОСВІТА"

АНАЛІЗ ТА САМОАНАЛІЗ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ

Схема аналізу виховного заходу

  1. Загальна інформація про захід: назва, форма, мета, завдання, час і місце  проведення, обладнання.
  2. Урахування студентом-практикантом своїх індивідуальних особливостей при   обранні теми та форми  проведення заходу, в  змісті  його сценарію.
  3. Відповідність  теми і мети виховного заходу  вимогам до виховної роботи в умовах початкової школи, планові роботи школи та класу, віковим та індивідуальним особливостям дітей.
  4.  Відповідність  сценарію вимогам до його структури і оформлення, ступінь підготовленості  студента до проведення заходу.
  5. Взаємовідповідність завдань, змісту, форми та методів виховної роботи.
  6. Участь дітей у підготовці і проведенні заходу. Характер участі — ініціатори і виконавці, помічники, глядачі; роль активу дітей.
  7. Роль педагога у підготовці і проведенні заходу: організатор, методист, виконавець.
  8.  Педагогічний такт, мовлення, зовнішній вигляд студента-практиканта. Ефективність заходу. Його пізнавальна, виховна і розвивальна  цінність, вплив на формування почуттів, переконань, умінь і навичок дітей.
  9.  Поведінка дітей, їх ставлення до даного заходу.
  10.  Рівень досягнення запланованої мети. Причини успіхів та невдач. Висновки і пропозиції.
  11. Загальна оцінка заходу.

Прізвище та ініціали, підпис організатора виховної роботи ___________________

                                                                                                                             (прізвище та ініціали)

План самоаналізу виховного заходу

  1. Педагогічне обґрунтування вибору теми.
  2. Відповідність віковим і особистісним особливостям учнів класу.
  3. Відповідність змісту мети і завдань заходу.
  4. Пізнавальне та виховне значення підібраного для виховного заходу матеріалу.
  5. Емоційна насиченість, інтерес учнів до виховного заходу, їх активність.
  6. Методи і прийоми, використані при проведенні виховного заходу.
  7. Відповідність використаних методів і прийомів віковим особливостям учнів.
  8. Значення виховного заходу для розвитку класного колективу.
  9. Труднощі, що виникли під час проведення виховного заходу.
  10. Переваги проведеного виховного заходу.
  11. Недоліки проведеного виховного заходу.
  12. Висновки.

План аналізу виховного заходу

1. Тема виховного заходу.

2. Клас.

3. Вік учнів.

4. Мета, завдання виховного заходу.

5. Педагогічне обґрунтування вибору теми (актуальність теми, відповідність виховного заходу віковим та особистісним особливостям учнів класу).

6. Участь учнів класу у підготовці та проведенні виховного заходу (якою мірою школярі були проінформовані про виховну справу? У чому полягала їхня індивідуальна/ групова підготовка до виховного заходу?).

7. Зміст і методика виховного заходу:

а) відповідність змісту мети і завдань заходу;

б) пізнавальне і виховне значення підібраного для виховного заходу матеріалу;

в) емоційна насиченість, інтерес учнів до виховного заходу, їх активність;

г) методи і прийоми, використані при проведенні виховного заходу;

д) відповідність використаних методів і прийомів віковим особливостям учнів;

е) засоби, використані при проведенні виховного заходу;

8. Особливості особистості студента-практиканта, що проводив виховний захід:

а) емоційність;

б) комунікабельність;

в) грамотність та виразність мовлення;

г) стиль спілкування;

9. Значення виховного заходу для розвитку класного колективу.

10. Труднощі, що виникли в ході проведення виховного заходу.

11. Переваги проведеного виховного заходу.

12. Прорахунки проведеного виховного заходу.

13. Висновки.

Взірець титульної сторінки аналізу  виховного закладу

Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

педагогічний факультет

 

Конспект аналізу виховного заходу

 з _________________________________________,

проведеного студенткою

спеціальності 7.01010201 Початкова освіта

в ______ класі ___________________________________________

________________________________________________________

(повна назва школи, прізвище та ініціали вчителя, який проводив урок)

« _____ » _____________________ 20____ року

Оцінка:        ________   __________________  ( _______________ )

(12 балів)                                 (підпис керівника початкової школи)                (прізвище та ініціали)

Методист:    _______________               ( _______________ )

                                 (підпис)                                            (прізвище та ініціали)

Переглядів: 757 | Додав: Bahmat | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]